تاثیر هیر فیلر در کاهش ریزش مو

هیر فیلر چیست؟ تاثیر آن بر ریزش مو

ظاهر موهای شما نه تنها بر نظر افراد در مورد شما، بلکه بر روی اعتماد به نفس شما نیز تأثیر می‌گذارد. به همین علت بسیاری از افراد از موهای خود به خوبی مراقبت می‌کنند تا آن را شاداب و سالم نگه دارند. به همین منظور، روش‌های زیادی برای نگهداری و درمان بیماری‌های مربوط به مو وجود دارد. یکی از این روش‌ها، هیر فیلر است.

ریزش مو، مشکل بسیاری از افراد است.

ممکن است با وجود این مراقبت‌ها نیز این افراد دچار مشکلات و بیماری‌های مختلف شوند. یکی از مشکلات عمده مو، ریزش مو است و افراد زیادی در سنین مختلف از آن رنج می‌برند. ریزش مو به دلایل مختلفی مانند استرس، تغذیه مناسب، شامپوی نامناسب و بیماری زمینه‌ای و… ظهور می‌کند.

هیر فیلر یکی از درمان‌های مو با پتانسیل بالا به عنوان یک درمان قدرتمند برای ریزش مو به‌ حساب می‌آید.

هیر فیلر چیست؟

هیر فیلر یک درمان طولانی مدت است که برای نازک شدن مو در مناطق خاصی از پوست سر انجام می‌شود. این فیلرها ظاهری پرپشت و ضخیم به شما می‌دهند. روش‌های متعددی برای هیر فیلر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همه آنها نتایج طولانی مدت قابل مشاهده‌ای دارند.

این درمان شامل تزریق گروهی از مواد به مو می‌شود تا به موها ظاهری ضخیم‌تر و متراکم‌تر بدهند. هیر فیلر دارای تعدادی مواد است که درخشندگی مو را بهبود می‌بخشد و در عین حال میزان آسیبی که از محیط می‌گیرد را کاهش می‌دهد.

هیر فیلر چیست؟ تاثیر آن بر ریزش مو

محتویات فیلر مو:

هیر فیلرها حاوی مواد مختلفی هستند از جمله این مواد:

کراتین: این جزء به طور طبیعی در مو وجود دارد و در محافظت، درمان و تقویت استحکام مو نقش مهمی ایفا می‌کند.

اسید هیالورونیک: ماده‌ای طبیعی که در اجزای سلولی وجود دارد، اغلب به عنوان پرکننده برای گونه‌ها، لب‌ها و به طور کلی پوست استفاده می‌شود. به دلیل ظرفیت بالای نگهداری آب، این ماده به مرطوب نگه داشتن موها برای مدت طولانی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روغن آرگان: روغن به دست آمده از درختان آرگان، کمک می‌کند تا فوراً موها مرطوب و غنی شوند و آن‌ها را سالم‌تر نشان دهند.

زانتالین: ماده‌ای که هم برای سفت کردن و هم شل کردن رشته‌های مو مفید است.

روش های هیر فیلر:

هیر فیلرها را می‌توان به روش‌های متعدد اعمال کرد. بسته به نیاز خود، می‌توانید طیف وسیعی از هیر فیلرها را در کلینیک‌های زیبایی تهیه کنید. برخی از گزینه‌ها بلند مدت هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً انتقالی و موقت هستند. چند روش در ادامه ذکر شده است.

میکروپیگمنتیشن پوست سر :

میکروپیگمنتیشن پوست سر که اغلب با نام SMP شناخته می‌شود، یک راه حل طولانی مدت برای ریزش مو است. SMP با روش‌های دیگر متفاوت محسوب می‌شود زیرا نیاز به تزریق مقادیر بسیار کمی رنگدانه به پوست سر شما دارد. در نتیجه، یک سر پوشیده از مو خواهید داشت که تمام نقاط طاسی یا نازک آن، پوشیده شده‌است.

هیر فیلر های کوتور :

موهای واقعی ساخت بشر در هیر فیلرهای کوتور برای ضخیم شدن و حجم دادن به قسمت‌های طاسی یا نازک شده پوست سر استفاده می‌شود. این رویکرد کاملاً برای پاسخگویی به نیازهای خاص هر مشتری طراحی شده است. روش تار به تار شامل افزودن تارهای تکی به موهای واقعی شما در جایی است که مو در حال عقب نشینی یا طاس شدن هستند. به این ترتیب هیر فیلرهای کوتور به موهای شما حجم می‌دهند. نتیجه نهایی، موهای ضخیم و شاداب است که طبیعی به نظر می‌رسد.

پرکننده های پروتئینی مو:

هیر فیلرهای پروتئینی، اغلب برای کنترل و درمان آسیب‌های اضافی مو استفاده می‌شوند. درمان‌های پروتئین هیر فیلر را می‌توان در سالن یا حتی در خانه استفاده کرد. استفاده از هیر فیلرهای پروتئینی قبل از رنگ کردن یا استفاده از روش‌های شیمیایی، از موها محافظت می‌کنند و تارهای شکسته مو را ترمیم می‌نمایند. همچنین می‌توان از هیر فیلر پروتئینی برای حفظ ظاهر موهای رنگ شده پس از رنگ کردن به بهترین شکل، مورد استفاده قرار بگیرد.

پودر فیبر مو:

برای درمان سریع، می‌توان از پودر فیبر مو استفاده کرد. می‌توانید از پودری استفاده کنید که فولیکول‌های موی میکروسکوپی دارد. این ذرات کوچک به موهای طبیعی شما می‌چسبند و حجم بیشتری به آنها می‌دهند. با این توصیفات، پودر فیبر مو به سادگی یک راه حل کوتاه مدت است زیرا ممکن است روی نقاط طاس کار نکند.

مزایای هیر فیلر:

هیر فیلرها بخاطر موادی که در آن‌ها دارند، مانند کرایت، فواید زیادی دارند. از جمله:

  • هیر فیلر بی‌خطر است و نتیجه‌ای که روی مو دارد واقع بینانه و درمانی است.
  • حاوی مواد طبیعی است که هیچ تاثیر منفی روی مو یا پوست سر ندارد و بعید است که به ریزش مو کمک کند.
  • فیلر اثر طولانی مدت روی مو دارد.
  • موهای نازک را درمان می‌کند و فوراً موهای پرپشت و ضخیم را ارائه می‌دهد.
  • با رنگ سازگار است و مانع استفاده از آن نمی شود.

هیر فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

این روش درمانی با وجود مزایای زیاد، باز هم ممکن است بخاطر ساختار بدنی افراد مختلف و سیستم ایمنی و حساسیتی آن‌ها، مورد استفاده قرار نگیرد. در اینجا افرادی که هیر فیلر برای آن‌ها مناسب است را به طور کلی نام می‌بریم:

  • مردان، زنان و کودکان بالای 3 سال با مشکلات مو مانند ریزش مو، عقب رفتن مو یا موهای شکننده می‌توانند از این روش برای درمان استفاده کنند.
  • کسانی که موهای خشک دارند، هیر فیلر گزینه مناسبی برای تقویت موهایشان است.
  • هیر فیلر برای افرادی که با قرار گرفتن در معرض گرما یا سایر عوامل شیمیایی دچار آسیب مو شده‌اند نیز توصیه می‌شود.
  • هیر فیلر برای افرادی که موهای خود را زیاد رنگ می‌کنند و می خواهند موهای خود را از اثرات مخرب آن در امان نگه دارند ایده آل است.

در کل هیر فیلر، برای کسانی که به محصولات بوتاکس و پروتئین‌های مورد استفاده در فرآیند صاف کردن مو حساس هستند، به عنوان انتخاب درمانی مناسب پیشنهاد می‌شود.

هیر فیلر چیست؟ تاثیر آن بر ریزش مو

تزریق هیر فیلر برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

در بیشتر موارد، باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا ببینید آیا هیر فیلر برای موهای شما مناسب است یا خیر. همچنین شما با مشورت با پزشک، مطمئن می‌شوید که هیچ دارو یا محصول مراقبت از مو دیگری که قبلاً استفاده می‌کردید یا در حال مصرف هستید، تداخلی ایجاد نمی‌کند. در اینجا به چند مورد که برای انجام این روش توصیه نمی‌شود اشاره می‌کنیم:

  • افرادی که به اسید هیالورونیک حساسیت دارد.
  • افرادی که در سیستم ایمنی بدن خود دچار مشکل هستند یا سیستم ایمنی درمانی انجام می‌دهند.
  • افرادی که داروهای ضد انعقاد یا رقیق کننده خون مصرف می‌کنند.
  • خانم‌هایی که در دوره بارداری یا شیردهی به سر می‌برند.
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند.
  • افرادی که به رماتیسم، آنژین، آندوکاردیت و آسیب‌های مفصلی حاد مبتلا هستند.
  • افرادی که به التهاب پوست سر دچار شدند.
  • کودکان و خردسالان زیر 3 سال
  • افرادی که دارای زخم باز و عفونی در ناحیه سر هستند.

آیا هیر فیلر شیوه درمانی مناسبی است؟

هیر فیلر به علت موادی که دارد، در تقویت رشد موها، افزایش حجم و پرپشتی موها بسیار موثر بوده، و مکملی برای ریزش مو و از پیشرفت طاسی در مردان و زنان جلوگیری می‌کند. هیلر فیلر‌ برای کسانی که کاشت مو انجام داده اند، باعث افزایش اثرگذاری عمل کاشت مو می‌شود. اگر قصد دارید که این روش را امتحان کنید، از پزشک متخصص اجازه بگیرید و سپس در مرکزی مناسب و تایید شده، این کار را انجام دهید.

همین حالا می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ( تماس تلفنی: 09186128700 یا فرم رزرو نوبت در سایت) با بخش پذیرش کلینیک در ارتباط باشید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید