تزریق چربی بیکینی، مزایا و معایب آن

تزریق چربی بیکینی در مرکز زیبایی دکتر رادا خانیان

عمل تزریق چربی به بیکینی چیست؟

عمل­ های جراحی زیبایی صورت و بدن امروزه در بین بانوان در هر سن و سالی بسیار پرطرفدار و محبوب می­باشند. یکی از این جراحی ­ها تزریق چربی بیکینی یا عمل جوان‌سازی واژن است. با بالا رفتن سن و زایمان طبیعی، واژن دچار تیرگی، پیری و افتادگی می­شود. این مشکلات اغلب برای بانوان بالای 40 سال به وجود می‌آید و البته مشکل تیرگی و افتادگی فقط برای افراد سن بالا نیست و از ابتدا ممکن است برای یک نفر وجود داشته باشد. این تغییرات بیشتر در ناحیه لابیاماژورها (نواحی خارجی واژن) اتفاق می­افتد.

اهداف عمل تزریق چربی به بیکینی

اکثر بانوانی که این جراحی را انجام می­دهند برای اعتماد به ‌نفس بیشتر و بهبود رابطه ­ی جنسی خود است. خوشبختانه تزریق چربی بیکینی هیچ خطر خاصی ندارد. در ادامه به بررسی فواید و اهداف این عمل می‌پردازیم.

  1. جوان شدن واژن
  2. افزایش کلاژن سازی در بافت واژن
  3. افزایش زیبایی و بهبود رابطه ­ی جنسی
  4. افزایش حجم واژن
  5. درمان خشکی واژن
  6. درمان عدم تقارن و تناسب واژن
  7. درمان آتروفی در این ناحیه

مراحل و روند تزریق جوان ‌سازی واژن

روند عمل تزریق چربی بیکینی به این صورت است که بعد از انجام آزمایشات لازم، از قسمت­هایی از بدن خودتان با ایجاد سوراخ­ هایی بسیار ریز چربی را می­گیرند. این چربی را به آزمایشگاه می­فرستند تا آماده‌ی تزریق به واژن شوند؛ بعد از آن در روز عمل با سرنگ و در نقاط مختلف واژن این چربی را تزریق می­کنند. همانند تمامی عمل­های دیگر این عمل به آزمایش­های قبل از عمل و مراقبت قبل و بعد احتیاج دارد که باید آن­ها را رعایت کنید.

آیا تزریق چربی به بیکینی فایده ­ای هم دارد؟

مهم‌ترین فایده، جوان‌سازی واژن است. بسیاری از بانوان به دلیل زایمان در ناحیه ­ی واژن خود تغییرات و پیرشدگی احساس می­کنند در حالی‌که سن زیادی ندارند. شاید عمل تزریق چربی بیکینی، عملی لاکچری یا بی ­فایده یا خیلی خاص به نظر برسد اما فایده­ های زیادی دارد؛ برای مثال بسیاری از افرادی که این عمل را انجام می­دهند برای رفع خشکی واژن می­باشد. یا برخی بانوان به دلیل عدم تقارن در ناحیه­ ی بیکینی ممکن است احساس اذیت یا ناراحتی و کمبود اعتمادبه‌نفس شوند، اما این عمل به‌راحتی این مشکل را برطرف می­کند.

تزریق چربی به بیکینی گران یا ارزان

هزینه­ ی این عمل تا قبل از این­که توسط دکتر معاینه بشوید، مشخص نمی­شود. برای انجام عمل بهتر است به کلینیک­ های معتبر و پزشک سرشناس مراجعه کنید تا از کیفیت کار مطمئن باشید. هزینه­ ی تزریق چربی به بیکینی ممکن است در مراکز مختلف کمی اختلاف قیمت داشته باشد و این بستگی به خدمات و کاری می‌باشد که به شما ارائه می‌دهند.

عوارض بعد از تزریق چربی به بیکینی

تزریق چربی بیکنی خوشبختانه عملی است که اصلاً عوارض زیادی ندارد. چربی تزریق شده چون از بدن خود فرد گرفته شده کاملاً با بدن او هماهنگ است. یک نکته ­ی خیلی مهم درباره ­ی کسانی که می­خواهند این عمل را انجام بدهند این است که ابتدا باید توسط پزشک زنان و زایمان معاینه شوید تا عفونت نداشته باشید. کسانی که عفونت واژن دارند اصلاً نمی ­توانند این عمل را انجام بدهند.

مراقبت‌های بعد از جوان‌ سازی واژن

بعد از انجام عمل تزریق چربی بیکینی تا حد امکان از ماساژ ناحیه­ ی تناسلی، رانندگی کردن، برقراری رابطه­ ی جنسی تا یک ماه، انجام حرکات ورزشی، حمام یا نشستن در آب خیلی سرد یا خیلی گرم و مصرف غذاهای چرب و شور به شدت خودداری کنید؛ واژن محلی از بدن است که حساسیت بسیار بالایی دارد. بهتر است به تمام مراقبت ­هایی که پزشک به شما گوشزد می­کند، عمل کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

برای رزرو نوبت جهت انجام جوانسازی واژن با تزریق چربی کلیک کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید