هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب نمی باشد؟

هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب نمی باشد؟

هر چه سن افراد بیشتر می‌شود، مشکلات پوستی از قبیل شل شدن، افتادگی، چروک و… در پوست فرد رخ می‌دهند. تقریبا اغلب افراد با وارد شدن به سن 30 سالگی، تغییراتی در پوست خود مشاهده می‌کنند که به کمبود اعتماد به نفس در آن‌ها می‌انجامد.

با توجه به این مسئله، برخی از افراد زیر بار جراحی لیفت صورت می‌روند و دوره نقاهتی بسیار طولانی را برای بهبود یافتن زخم‌هایشان تحمل می‌کنند. امروزه روش‌های جدید و بهتری به جود آمده‌اند که بازدهی بیشتری نسبت به روش‌های جراحی صورت دارند از جمله آن‌ها می‌توان به هایفوتراپی اشاره کرد. اما استفاده از این روش برای برخی از افراد مناسب‌ نمی‌باشد.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از روش‌های لیفت صورت بدون جراحی است. در این روش جدید، با استفاده از امواج متمرکز فراصوت که با شدت به پوست تابانده شده؛ فرایند لیفت و زیباسازی صورت انجام می‌شود. این روش غیر تهاجمی و بدون درد، بهترین جایگزین برای جراحی لیفت صورت است. ( این امواج در سونوگرافی نیز استفاده می‌شوند البته در این روش امواج به صورت متمرکز بر یک لایه از پوست تابیده خواهد شد) تابیده شدن این امواج موجب تحریک کلاژن‌ها و در نهایت افزایش تولید کلاژن در سطح پوست خواهد شد.

این ماده مفید، موجب مستحکم شدن بافت‌های مختلف بدن از جمله پوست می‌شود و در پی این مسئله، افراد پوستی روشن، سفت و بدون چین و چروک خواهند داشت.

چه کسانی نمی‌ توانند از هایفوتراپی استفاده کنند؟

درست است که هایفوتراپی مزایای مختلفی دارد اما در برخی موارد ممکن است که برای افراد مفید نباشد. از این جهت باید قبل از اقدام برای انجام این شیوه لیفت صورت، از موارد منع آن، مطلع شد. یکی از مواردی که مانع از انجام هایفو در فرد می‌شود، نداشتن سلامت عمومی است. به عبارتی، اگر فرد با انواع بیماری‌ها دسته و پنجه نرم می‌کند باید برای انجام این شیوه احتیاط داشته باشد.

 

دیابت

افرادی که دیابت دارند نمی‌توانند از هایفوتراپی استفاده کنند؛ چراکه دیابت مانع از تولید کلاژن در بدن می‌شود و این مسئله مانع از پیشرفت در فرایند درمان خواهد شد.

مشکلات قلبی- عروقی

عموما افرادی که مشکلات قلبی _عروقی دارند نباید از این شیوه برای درمان استفاده کنند مگر با رضایت پزشک؛ در این صورت مشکلی فرد را تهدید نخواهد کرد.

افرادی که از دارو‌های منعقد کننده خون استفاده می کنند!

کسانی که از دارو‌های منعقد کننده خون مانند آسپرین استفاده می‌کنند، نمی‌توانند هایفو انجام دهند، مگر اینکه زیر نظر پزشک مدتی ( بین 7 الی 10 روز قبل از هایفو) مصرف آن را قطع کرده و پس از فرایند درمان، شروع به مصرف دارو کنند.

چه کسانی می توانند از هایفوتراپی استفاده کنند؟

این شیوه درمان افتادگی پوست در بین افراد 30 سال به بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چراکه در این زمان روند تولید کلاژن در پوست، سیر نزولی پیدا کرده و شل شدگی پوست بیش از پیش به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که بانوان، پس از یائسگی به یک‌باره با پوستی شل و افتاده مواجه می‌شوند؛ این معضل با استفاده از هایفو به سادگی قابل درمان خواهد بود.

افراد زیر 30 سال که در پی مشکلاتی مانند، لاغری بیش از حد، زایمان، بیماری و… دچار افتادگی پوست شده‌اند نیز، می‌توانند از این روش بهره ببرند. البته در صورتی که شل شدگی پوست، در حد خفیف تا متوسط باشد امکان انجام هایپوتراپی وجود دارد و افرادی که پوست خیلی شلی دارند باید از جراحی برای لیفت صورت، استفاده کنند.

با بهره بردن از این روش روند پیر شدن پوست، به تاخیر می‌افتد و فرد ظاهری جوان و زیبا خواهد داشت. به افرادی که پوست‌شان در برابر اشعه فرابنفش و نور آفتاب آسیب دیده و دچار افتادگی شده است (به افتادگی شدید پوست دچار شده‌اند)، توصیه می‌شود تا تعداد دفعات استفاده از هایفو را افزایش دهند تا به نتیجه دلخواه دست یابند.

هایفوتراپی را بدون مشکل انجام دهید!

هایفوتراپی یکی از روش‌های لیفت صورت است که به صورت غیر تهاجمی، افتادگی و شل شدگی پوست را از بین می‌برد. در این شیوه با استفاده از امواجی فراصوت که با شدت به سطح پوست تابیده می‌شود، فرایند تولید کلاژن افزایش می‌یابد و در نتیجه شخص پوستی جوان و شاداب خواهد داشت. تمامی افراد بالای 30 سال که بیماری خاصی از جمله دیابت، مشکات قلبی و … ندارند و از داروهایی مانند آسپرین استفاده نمی‌کنند، می‌توانند هایفوتراپی انجام دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید