همه چیز در مورد لبخند لثه ای و اصلاح آن

همه چیز در مورد لبخند لثه ای و اصلاح آن

برخی افراد زمانی که لبخند می‌زنند، قسمت لثه آن‌ها، بیشتر از معمول نمایان می‌شود. این حالت که عوامل زیادی در بروز آن دخالت دارند، اصطلاحا لبخند لثه‌ای گفته می‌شود. ظاهر خنده افرادی که به این حالت دچار هستند، باعث می‌شود دچار کاهش اعتماد به نفس شوند و در هنگام خندیدن، لبخند خود را کنترل یا مخفی نمایند. خوشبختانه امروزه طرح لبخند لثهای، با روش‌های متعددی قابل اصلاح و درمان است. استفاده از راه‌های غیر از جراحی و تنها با تزریق مقدار کمی ماده بوتاکس، روش ساده درمان لبخند لثهای است.

درمان لبخند لثه ای با بوتاکس:

اصلاح طرح لبخند لثه‌ای، نقش تعیین کننده‌ای در روابط اجتماعی افراد و روان شخص دارند. در روش بوتاکس، با تزریق کمی ژل بوتاکس برای کاهش انقباض عضلات بالای لب، می‌‌توان با خیال آسوده، صاحب یک لبخند زیبا شد.‌ در روش درمان لبخند لثه‌ای با بوتاکس، عضلات بالایی لب که بیش از حد منقبض می‌شوند، ضعیف می‌شود و هنگام لبخند، کمتر بالا می‌رود. البته انتخاب روش درمانی لبخند لثه‌ای، بستگی به عوامل زیادی دارد. پزشک متخصص با توجه به علت بروز آن، روش درمان را انتخاب می‌کند. اگر پزشک تشخیص دهد که باریک بودن لب بالا از عوامل اصلی لبخند لثه‌ای است، امکان دارد که بزرگ کردن لب بالایی را نیز به بیمار پیشنهاد نماید.

همه چیز در مورد لبخند لثه ای و اصلاح آن

اصلاح لبخند لثه ای با بوتاکس:

گامی اسمایل یا بوتاکس لبخند لثه‌ای، از روش‌های مؤثر و پر‌کاربرد درمان لبخند لثهای است.‌ امروزه پزشکان و متخصصان، این روش درمانی را به افراد پیشنهاد می‌دهند. بوتاکس لبخند لثه‌ای، بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش اصلاح این مشکل، محسوب می‌شود. افراد زیادی از دیگر روش‌های درمان لبخند لثه‌ای، همانند عمل‌های فک و عمل‌های تهاجمی به‌شدت گریزان هستند. برای آن‌ها، علاوه بر مقرون به‌صرفه بودن عمل بوتاکس لبخند لثهای، تأثیر‌گذاری بالای این روش درمانی، انجام بوتاکس لبخند لثه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در مقایسه با سایر روش‌های درمان لبخند لثه‌ای، اهمیت فراوان دارد.

فواید بوتاکس لبخند لثه ای:

استفاده از روش درمان بوتاکس برای اصلاح لبخند لثه‌ای، مزایای بسیاری را به همراه دارد. تزریق ژل بوتاکس می‌‌تواند فرم لبخندتان را اصلاح کند‌. بوتاکس لبخند لثه‌ای، تقارن و هماهنگی بین لب‌ها، لثه و دهان شما به‌وجود می‌آورد. تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثهای خطوط لبخند شما را محو می‌کند و  باعث زیبایی و جوان‌سازی پوست اطراف لب‌های شما می‌شود. همچنین گامی اسمایل، موجب کلاژن سازی بیشتر در اطراف لب‌هایتان خواهد شد.

عوارض بوتاکس لبخند لثه ای:

گامی اسمایل نیز مانند سایر روش‌های درمان در علم پزشکی، عوارض خاص خود را دارد. گرچه امکان بروز عوارض بوتاکس لبخند لثهای چندان زیاد نیست؛ اما بهتر است قبل از شروع درمان، از عوارض احتمالی تزریق بوتاکس، مطلع باشید. عمل بوتاکس لبخند لثه‌ای، به‌خصوص اگر در شرایطی زیر نظر پزشک متخصص انجام نشود، شدت عوارض بیشتر خواهد بود. در واقع همه چیز به نحوه مراقبت و شرایط جسمانی فرد بیمار، بستگی دارد. عوارض تزریق بوتاکس لبخند لثهای را بررسی می‌کنیم:

  • عدم تقارن در لبخند
  • نارسایی‌های دهانی
  • ایجاد اختلال در تکلم
  • اختلال در خوردن و آشامیدن
  • احساس سوزش و درد در محل تزریق
  • کبودی و تورم در ناحیه تزریق ژل بوتاکس
  • سردرد خفیف و عفونت نیز به‌ندرت ممکن است پیش بیاید.

توجه داشته باشید که  تمام عوارض بوتاکس لبخند لثه‌ای، به‌طور هم‌زمان در فرد بروز نمی‌کند.

بوتاکس لبخند لثه ای، برای چه کسانی مناسب است؟

گامی اسمایل یا بوتاکس لبخند لثه‌ای، برای کسانی که به اختلالات عصبی مبتلا نیستند و شرایط خاص یا حادی ندارند، گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. زنان باردار، مادران شیرده  و افرادی که سابقه حساسیت نسبت به ماده بوتاکس دارند نمی‌توانند لبخند لثه‌ای خود را از طریق روش بوتاکس، درمان کنند. بوتاکس لبخند لثهای، برای افرادی مناسب است که در موارد زیر نام می‌بریم:

  • کسانی که بیماری زمینه‌ای ندارند.
  • افراد در سنین ۲۵ تا ۶۵ ساله
  • گرچه در مواردی ممکن است به صلاحدید پزشک متخصص، روش درمانی لبخند لثه‌ای با بوتاکس، برای افراد کم سن‌تر یا با سن بالاتر هم انجام شود.

همه چیز در مورد لبخند لثه ای و اصلاح آن

درمان لبخند لثه ای از روش بوتاکس قطعی است؟

قبل از اقدام برای تزریق بوتاکس لبخند لثه‌ای، لازم است از لحاظ روحی و روانی، آمادگی کامل استفاده از این درمان را داشته باشید. داشتن انتظارات واقع‌بینانه از نتایج درمان نیز مهم است. داشتن سلامت عمومی و نداشتن مشکلات دندانی از شرایط آمادگی برای بوتاکس لبخند لثه‌ای هستند.

 اطمینان حاصل کنید که شما هم می‌توانید بدون این‌که مانع خندیدن خود شوید، می‌‌توانید در جمع بخندید و از طرح لبخند خود لذت ببرید.

سوالات متداول

قبل از اقدام برای تزریق بوتاکس لبخند لثهای، چه کارهایی انجام دهیم؟

پوست شما برای انجام بوتاکس لبخند لثه‌ای، بایستی بدون آرایش و کاملا تمیز باشد. حداقل سه روز قبل از بوتاکس، از استعمال دخانیات، پرهیز کنید. ۲۴ ساعت قبل از تزریق، داروهای ضد حساسیت و داروی رقیق‌کننده خون، مصرف نکنید.

. تزریق بوتاکس لبخند لثهای، درد هم دارد؟

خیر؛ سوزن‌های ریز تزریق ژل، درد به‌خصوصی ندارند.

. دوام بوتاکس لبخند لثهای، چقدر است؟

نتیجه‌بخش بودن بوتاکس لبخند لثه‌ای و دوام آن، به مهارت و تجربه پزشک شما، نحوه مراقبت بعد از تزریق و همچنین آناتومی بدن شما بستگی دارد. تزریق ژل بوتاکس برای درمان فرم لبخند لثه‌ای، بین ۴ تا ۹ ماه دوام دارد. پس از آن باید نسبت به تمدید درمان لبخند لثه‌ای خود، با تکرار تزریق اقدام کنید و زیبایی را به چهره خود بازگردانید.

همین حالا می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ( تماس تلفنی: 09186128700 یا فرم رزرو نوبت در سایت) با بخش پذیرش کلینیک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید