چگونه بدون جراحی بینی خود را فرم دهیم؟

چگونه بدون جراحی بینی خود را فرم دهیم؟

داشتنن بینی بزرگ یکی از مشکلاتی است که باعث نارضایتی بسیاری از افراد از ظاهر خود می‌شود. در گذشته پزشکان برای درمان و اصلاح این مشکل از جراحی بینی استفاده می‌کردند اما با ظهور شیوه‌های جدید از جمله لیفت با نخ، مزوتراپی، تزریق فیلر، پلکسر و… جراحی جایگاه خود را از دست داد.

البته هر شخص با توجه به نوع بینی خود از لحاظ گوشتی یا استخوانی بودن و… باید برای انتخاب شیوه درمان خود اقدام کند. در نهایت با نظر پزشک می‌توان هریک از متدهای اصلاح فرم بینی بدون جراحی را برای زیبایی بیشتر انتخاب کرد.

روش‌های اصلاح فرم بینی بدون جراحی کدام‌اند؟

همان‌گونه که اشاره شد، برای درمان و اصلاح فرم بینی بدون جراحی روش‌های متنوعی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به لیفت بینی با نخ، فیلر، مزوتراپی، پلکسر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که اصلاح حالت بینی با این روش‌ها هر چند امکان‌پذیر است اما ماندگاری جراحی را ندارد و در این صورت ممکن است بعد از یک مدت، بینی به شکل اول خود بازگردد. به صورت کلی این روش‌ها بی خطر هستند و به زیبایی افراد کمک ویژه‌ای می‌رسانند.

چگونه بدون جراحی بینی خود را فرم دهیم؟

مزوتراپی

از جمله اولین راهکارها برای اصلاح فرم بینی‌های گوشتی، مزوتراپی است. به عبارتی با استفاده از این روش به راحتی می‌توان حالت بینی‌های گوشتی را اصلاح کرد و ظاهری زیبا به افراد هدیه داد. در نظر داشته باشید که به دلیل این‌که در این شیوه درمان از مواد بیهوشی بهره برده نمی‌شود می‌توان گفت که یکی از درمان‌های بی‌ضرر است و زیبایی را با کم‎‌ترین مشکل به افراد هدیه می‌کند. با بهره بردن از مزوتراپی می‌توان مشکلاتی از جمله کجی بینی، ناهمواری سطح بینی و… را درمان کرد.

لیفت بینی با نخ

یکی از روش‌هایی که در اصلاح فرم بینی بدون جراحی تاثیر زیادی داشته و ماندگاری بالایی نیز دارد، لیفت بینی با نخ است. این شیوه یک راه‌حل مناسب برای داشتن چهره‌ای زیباتر بوده و فرم بینی را به راحت‌ترین شیوه ممکن اصلاح می‌کند. با استفاده از لیفت نخ می‌توان فرم بینی را به شکل دلخواه درآورده و حالتی مناسب برای صورت فرد ایجاد کرد. از طرفی برخی از افراد پس از انجام عمل زیبایی بینی متوجه می‌شوند که نواقصی در فرم بینی ایشان پدید آمده که این مشکلات با بهره بردن از لیفت بینی با نخ قابل درمان است.

فیلر بینی

یکی دیگر از شیوه‌های موثر در اصلاح فرم بینی فیلر است. در این شیوه، پزشک معالج با تزریق نوعی ژل مخصوص به رفع نواقص موجود در بینی می‌پردازد و عیوب ظاهری آن را اصلاح می‌کند.

این شیوه نیز نسبت به جراحی از خطر پایین‌تری برخوردار است و به فرد کمک می‌کند تا ظاهر زیباتری داشته باشد.

معمولا از فیلر برای افرادی استفاده می‌شود که بینی‌های قوزدار داشته باشند. به عبارتی با تزریق فیلر به آن نواحی، سطح بینی را صاف و یکدست می‌کنند. اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسی لپاتیت، دو نوع موجود فیلر هستند که تولید کلاژن و الاستین را در پوست افزایش می‌دهند و ظاهری زیبا برای فرد به ارمغان می‌آورند.

پلکسر بینی

از جمله دیگر روش‌های غیر تهاجمی که برای بینی‌های گوشتی کاربرد فراوانی دارد، پلکسر بینی است. در این روش پزشک بدون بهره بردن از جراحی و داروی بیهوشی، سعی بر از بین بردن چربی‌های موجود در اطراف بینی می‌کند و به صورت فرد، ظاهری متفاوت می‌بخشد. این شیوه کاربردهای دیگری نیز دارد و علاقمندان می‌توانند برای اصلاح عیوب اطراف دهان و پلک نیز از آن استفاده کنند.

بهترین روش برای اصلاح حالت بینی کدام است؟

اگر به دنبال یه نسخه طلایی هستید تا به شما بگوید که کدام شیوه بهترین راه برای شماست، باید گفت که بیان این نکته به راحتی امکان‌پذیر نیست. برای اطلاع از این موضوع در وحله اول باید به دنبال یک متخصص گوش و حلق و بینی مجرب بگردید و با تشخیص و نظر ایشان برای اصلاح حالت بینی خود اقدام کنید در این صورت بهترین راه برای شما مشخص می‌شود و متناسب با نیازتان برای این‌کار اقدام می‌کنید.

چگونه بدون جراحی بینی خوش فرمی داشته باشیم؟

داشتن بینی بزرگ، قوزدار، ناهموار و… یکی از مشکلات ظاهری است که امروزه بسیاری از افراد برای برطرف کردن ایرادات آن اقدام می‌کنند. در واقع با استفاده از عمل‌های زیبایی می‌توان ظاهر نازیبای بینی را از بین برد و حالتی زیبا و جذاب به آن بخشید.

البته با ظهور روش‌های غیر تهاجمی مانند مزوتراپی، لیفت بینی با نخ، فیلر و… کمتر کسی به دنبال روش‌های تهاجمی جراحی می‌رود. برای انجام هر یک از این موارد باید در ابتدا با متخصص گوش و حلق و بینی مشورت کنید تا بهترین روش برای اصلاح حالت بینی را برای شما بازگو کند و بهترین مدل را به شما پیشنهاد دهد.

جهت رزرو نوبت آنلاین کلیک کنید.

مشاوره رایگان: 09186128700

دیدگاهتان را بنویسید